Dodací a platební podmínky

UPOZORNĚNÍ!!! Zásilkovna přepravuje pouze malé zásilky o určitých rozměrech a hmotnosti (viz, níže). Hole, přezkáče, lyže, boby  a další rozměrnější zboží prosíme směrovat na DPD. V případě chybně zadané přepravy, bude tato opravena a celková objednávka navýšena o 70,- (rozdíl dopravného mezi Zásilkovnou a DPD).

Platba kartou je umožněna na výdejních místech Zásilkovny.

1. DPD Privat – dopravné 150,-

                           dobírka 30,-

                           platba kartou online, okamžitý online převod  dobírka ZDARMA

2. DPD Privat SLOVENSKO – dopravné 150,-

                                                  dobírka 250,-

3. ZÁSILKOVNA výdejní místo – dopravné 80,-

                                                       dobírka 30,-

                                                       platba kartou online, okamžitý online převod dobírka ZDARMA

 

Zásilkovna pouze pro Českou republiku.

Zásilkovnu je možné zvolit pouze u zásilek do 5 kg a následujících rozměrů:

- maximální rozměr jedné strany: 70cm

- maximální součet rozměrů všech 3 stran: 120cm (př.: 50+40+30)

- minimální rozměry: 10x7x1cm

- HOLE, LYŽE, BOBY, PŘEZKÁČE a další objemné zboží NELZE ZASLAT PŘES ZÁSILKOVNU

4. OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNĚ - ZDARMA

Ski sport Rokytnice s.r.o.
Dolní náměstí 3
512 44 Rokytnice nad Jizerou

tel.: +420 739 296 286

V případě, že zboží nebude do 3 dnů vyzvednuto a nebude dohodnut jiný termín, objednávka bude stornována.

Při zakoupení zboží přesahující částku 5000,- DOPRAVA ZDARMA – NEPLATÍ PRO SLOVENSKO!!!

V případě poškozené nebo neúplné zásilky, je toto nutno neprodleně oznámit emailem nebo telefonicky, sepsat s dopravcem reklamační protokol a odeslat ho prodávajícímu( poštou, faxem nebo emailem). Prodávající na základě tohoto protokolu vyřídí reklamaci s přepravní službou a po domluvě s kupujícím vyřeší vzniklou situaci. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

DULEŽITÉ INFORMACE:

1.  PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST DPD

Pokud jste využili přepravní společnosti DPD, tak pohyb zásilky můžete sledovat online na webových stránkách přepravní společnosti DPD  https://www.dpd.com/cz_osobnibalicek

Ke změně času nebo místa doručení použijte aplikaci DPD kurýr http://www.dpdkuryr.cz/Home/Parcel, nebo zákaznickou linku 225 373 373 (na tomto čísle můžete uplatnit tarifní minuty a volání zdarma). Linka je v provozu po-pá 7:00-18:00 hod.

2. PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST ZÁSILKOVNA

Sledování zásilky u Zásilkovny https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search .

Výdejní a podací místa Zásilkovny https://www.zasilkovna.cz/pobocky .

Pro sledování zásilky si můžete do svého chytrého telefonu stáhnout aplikaci https://mezinami.zasilkovna.cz/ .

Zákaznický servis Zásilkovny https://www.zasilkovna.cz/obcane/kontakty .

 

Zásilku vždy důkladně překontrolujte!

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0